Susannes White Dreams

by Susanne

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Tiistaina sisustuskutsut

Moikkelis kaikille

ja tervetuloa joukkoon uudet lukijat Tuija ja Lovviisa!

Mulla on nyt koti täynnä ihania tavaroita, nimittäin mulla on huomenna Perfect Home- sisustuskutsut ensimmäistä kertaa elämässäni. Hieman jännittää tuleeko tänne ketään, mutta eiköhän, ainakin ennen on ollut tupa täynnä ystäviä :)

tässä pieni sneak peek siitä mitä on tarjolla huomenna. Nyt nyt vielä tavarat paikoilleen. Tervetuloa meille huomenna ostoksille tai vaan kaffille, saa tulla kauempaakin ;)
Vielä vähä eilisestä päivästä.
Sunnuntai oli ihanan leppoisa päivä, poika leikkasi nurmikon, isäntä korjas pyörän kumet ja illalla käytiin pyöräilemässä.

Mulla alkaa näistä hakemistamme lavoista erilaisia projekteja. Ens viikolla haen valkosta maalia ja sit katotaan mitä näistä syntyy, lisää niitä pitää vielä saada sillä nämä ei ihan vielä riitä siihen mitä olen ajatellut niistä tehdä.

haettiin viime viikolla isännän kanssa nostolavoja
ystävältä sain chilin ja kesäkurpitsan alkuja
yhdestä lavasta tuli sitten elämäni ensimmäinen "kasvimaa", hyttysiä ja kaiken maailman pörriäisiä oli sit kimpussa ainakin miljoona
pari kesää sitten istutin lumipalloheisin ja nyt se on jo kasvannut kivasti ja siinä on ihan lumipallojakin jo muutama

Mukavaa maanantai iltaa kaikille!
Ja tervetuloa meille huomenna illalla :)


6 kommenttia:

  1. Voi hitsi, vähän on pitkä matka shoppailemaan ;)
    Mukavaa iltaa teille!

    VastaaPoista
  2. Hei Susanna, tosi kiva kun kävit blogissani huikkaamssa terkut.
    Tuo lumipalloheisi on aivan ihana kasvi, mullakin oli aikaisemmassa kodissa se ja olin aina ihan hurmoksessa kun se kukki.Noista lavoista olen minäkin tehnyt mökille kasvatuslavat, siellä kasvaa yrttejä ja salaattia.
    Tuommoiset sisustuskutsut olisi tosi kivat, ainut vaan että mä olen niin heikko, että ostaisin varmaan vaikka mitä.
    Meillä näyttääkin olevan Susanna pajon yhteisiä blogeja ja sitä kautta samoija blogikavereita. Kiva juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikös olekkin jännää tää touhu nykyään, saa paljon uusia ystäviä, joiden olemassaolosta ei ole ennen tiennytkään. Mä niin tykkään :)

      Poista
  3. Olen ollut kerran...yhden ainoan kessan noilla kutsuilla...:)
    ...ja missäs päin sinä asitkaan...:))

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!