Susannes White Dreams

by Susanne

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

HUVIMAJA HAAVEILUJA


Ihanaa ja leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Ja Niinalle ja Päiville tervetuloa joukkoon, kiva kun eksyitte tänne minun maailmaani :)

http://www.puutekniikka.com
Mun lasipalatsi-kuume on kestänyt jo ainakin kolme vuotta, mutta isäntä ei ole oikeen asiasta ollut innostunut, joten se on jäänyt laittamatta. Toissa kesänä kun tehtiin piharemonttia, niin laitettiin paikkakin valmiiksi mun "lasipalatsille" mutta sitten sain päähäni, että mitäpä jos tehtäis talon päätyyn sellainen ihana vanhanaikainen veranta, porstua kuten lapsuudessani sanotiin.

http://www.stefansspecial.fi
www.lip-lap.fi
Minulla olis jo suunnitelmatkin valmiina kun vaan sais sen innostuksen tartutettua tuohon vahvempaan puoliskoon.
Olen suunnitellut, että puhkaistais ovi talon päätyyn ja siihen rakennettais lattia ja pienet seinän pätkät, ikkunat ja katto ja sellaset ihanat ranskalaiset pariovet, jotka voi aukaista. Luulis sen olevan helppoa kun näin hyvät suunnitelmat ja ikkunatkin on jo valmiina, hih.
http://www.rakentaja.fi
kuva MTV3:n sivuilta T.I.L.A-ohjelmasta
kuva MTV3:n sivuilta T.I.L.A-ohjelmasta

Näihin haaveisiin tällä kertaa, palataan asiaan taas pian :)

6 kommenttia:

  1. Haaveilen kans lasiterassista, huoh... Ehkä sitten joskus... :) Haaveita pitää aina olla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitää, muuten tää elämä olis tylsää ;)

      Poista
  2. Minä sain mieheni innostumaan tuosta verannasta (kylmä meillä) jokunen vuosi sitten ja on se kyllä kiva. Siinä on vanhat ruutuikkunat jotka bongasin netistä. Eihän semmonen meijän talon ikään kuulu (50-luvun talo) mut ite ollaan tyytyväisiä,ja sehän se pääasia! Olis kiva kuulla tai jopa nähdä sen valmistumista!
    Molluska

    VastaaPoista
  3. Hei Molluska! Kiva kuulla, että oot saanut oman verannan, mulla on vielä kesken tuon miehen käännyttäminen asiaan ;) Ja tosi kivaa, että olet löytänyt tiesi tänne :)

    VastaaPoista
  4. Heippa Siru, meillä tämä lasi"palatsi" on nyt valmistumassa, "äijä" väkertää katolle semmoista tuuliviirin kannatinta, mikä lie, laitan kuvaa kun aurinko ei paista niin kovasti vastaan. Sisustus vaatii myös viilausta, mutta olen nyt kesälomalla nukkunut täällä yönkin! Terveisiä sinne, Raija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No heippa Raija :) Siitä tulee varmasti ihana, oon nähnyt fb:ssa kuvia siitä. Laita ihmeessä kuvia sitten kun on kokonaan valmis, terkkuja sinne kaikille ja nautinnollista lomaa <3

      Poista

Kiva kun jätit kommentin!