Susannes White Dreams

by Susanne

maanantai 10. joulukuuta 2012

ABOUT ME

Hei kaikki siellä jossain :)

Aloittelen tässä blogin pitämistä, enkä oikeen tiedä miten tämä onnistuu mutta yrittänyttä ei laiteta ;)
Olen 47-vuotias nainen Kokkolasta, minulla on 20 ja 19-vuotiaat pojat sekä aviomies. 
Vanhempi poikani on jo muuttanut pois kotoa mutta onneksi saan pitää nuorempaa vielä vähän aikaa kotona. Molemmat pojat seurustelevat, joten olen saanut myös kaksi ihanaa tyttöä perheeseen.
Perheeseemme kuuluu myös 13-vuotias kissa, Nelli ja mieheni työkoira Pepe.

Olemme asuneet 15 vuotta omakotitalossa, joka on rakennettu 70-luvun lopulla ja jota olemme pikkuhiljaa remontoineet.
Olen hulluna sisustamiseen ja nyt olen saanut toteuttaa itseäni kun olemme tehneet remonttia.



Viime vuoden toive joululahja, kristallikruunu


Toinen joululahja, kulmakaappi


Kummitädiltä / mummulta peritty vanha kirjoituspöytä


Meidän Pepe


Meidän perheen Nelli-neiti



Ensimmäinen virkkaamani matto



Totta- rakastan kaikkea kaunista



Ihania lempikukkiani



Pidän kaikesta kauniista, liittyi se sitten mihin tahansa. Rakastan värejä, kukkia, vaatteita, laukkuja, kaikkia kauniita esineitä ja maisemia. Matkustelu on ihanaa kun näkee erilaisia paikkoja, maisemia ja kulttuuria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit kommentin!