Susannes White Dreams

by Susanne

perjantai 10. toukokuuta 2013

Kodinhengetär laiskana ja ylläripylläri


NO NIIN, en ole saanut tällä viikolla tehtyä mitään näkyvää, paitsi maalattua tuon tv-tason. Meidän kodinhengetär on nyt niin tympääntynyt itteensä kun on niin saamaton, persaus ei vaan nouse penkistä, hih, mutta kyllä se tästä..

Nyt on vihdoinkin remppa saatu valmiiksi, huoh.
Mun on pitänyt pestä ikkunoita tällä viikolla joka päivä, mutta en vaan oo saanut aikaiseksi tai sit on satanut vettä kaatamalla. 
Tänään kävin töitten jälkeen ostamassa Kärsherin ikkunapesimen ja testaan sitä. Sit on mukavaa ripustaa uudet pitsiverhot ikkunaan, on se vaan ihanaa kun on uutta ja valmista vihdoinkin. Ja mä olen ihan loppu, hih.

tällasen luonnonvalkosen maton tilasin Hobby Hallista koko 160x230, toivottavasti kerkee tulla juhliin kun luvattiin vasta toukokuun lopulle toimitusta (kuva HobbyHall)


tällanen ihana ruusukimppu odotti mua kotona kun tulin töistä



ihania ruusuja ja perhonen



ja sit super ylläri, tällanen ihana tuoli odotti mua!!!


tällasta tuolia oon toivonut piiitkän aikaa ja nyt sain sen äitienpäivä lahjaksi, ihana <3 love it and my family :)
Oikeen mukavaa ja jännää perjantai-iltaa, Leijonathan pelaa tänään veli Venäjää vastaan ;)



5 kommenttia:

  1. Saitpa upean äitienpäivälahjan!:)
    Hyvännäköinen on mattokin!
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Mattoa täälläkin ihaillaan ja tietty tuota upeaa tuolia! Taisi olla aika iso paketti:)

    VastaaPoista
  3. tuota samaa mattoa ihailin minäkin..ihana !
    en vaan raaskinut ostaa, ainakaan vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetula Seikku joukkoon, kiva kun löysit tänne :) Olihan se matto kallis mutta säästetään sit jostain muusta ;)

      Poista
  4. Ohhoh mikä upea lahja, komea tuoli!
    Ja tähtimatto..lurps :P

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!