Susannes White Dreams

by Susanne

torstai 25. huhtikuuta 2013

Kurkistus vällyjen väliin ;)

Moikkamoi!


ihania kukkia, mun lemppareita, en vaan täällä ole nähnyt missään kukkakaupassa

juuri näin!!

Mun piti tänään hioa ja maalata muutama lauta mutta en oo jaksannu (lue viittinny) jätän sen homman huomiseen, kun ulkona näyttää siltä, että vettä voi alkaa sataan milloin vaan (seliseli). 

Illalla olis tarkotus mennä torille katteleen Tiikereitten juhlia ja sit pitää päästä saunaan kans illalla.

Makkariin on pitänyt kans laittaa jotain pientä uutta kevään kunniaksi. Ostin jo talvella Finnlaysonin Raita pussilakanat Stockan alesta. Ne oli sillon niin keväiset ja raikkaan näköset :)



Nyt pieni sneak peak meidän vällyjen väliin, hih :)


ei ole mulla mankelia enkä kyllä ala silittään pussilakanoita, joten me nukutaan rypyissä

illalla on ihanaa pujahtaa puhtaisiin ja raikkaisiin lakanoihin

tämä pöytä muutti olkkarista makkariin kun ei enää sopinut väriltään olkkariin


                      makkarin lampusta parempi kuva

meillä on tosi pieni makkari, eipä  juuri mahdu muuta ku sänky ja yöpöydät
tämän kukkapöydän olen perinyt mummulta ja viime kesänä maalasin sen valkoiseksi, oli ennen oranssi

tämä laukku on mun suosikki, ostin sen viime kesänä Nizzasta



Oikeen mukavaa perjanai iltaa teille kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit kommentin!