Susannes White Dreams

by Susanne

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Heinätöihin meille :)


Moikka moi!
Olipas eilen melekonen rumba. Oikeestaan koko päivä meni laitellessa noita kirppis tavaroita ja kuormaa kaatopaikalle, eipä juuri kerennyt nauttia lämmöstä ja tossa meidän terassilla ei edes voi olla kun siinä on niin järkyttävän kuuma, lämpömittari näytti +37 astetta. 

perjantai iltana haettiin Kälviältä heinäseipäitä, nyt meille voi tulla heinänteko talkoisiin ;)
Ens kesänä pitää hankkia pari heinäpaalia pihalle, että pääsee oikeen tunnelmaan, hih
Mä olen kuulkaas oikeen miettinny, et miks mulla on nyt niin kauhee villitys tohon maalaisromantiikkaan ;)
ja tullut siihen tulokseen, että kun olen ihan paljasjalkainen kaupunkilaistyttö ja ekaa kertaa kävin maalla, Alaviirteellä luokkakaverin Aulin kotona vasta lukion ekalla luokalla.
Eli olen jäänyt paitsi kaikesta maalaisromantiikasta, ei ole tullut pussailtua henäladossa, hih. Nyt vanhoilla päivillä pitää sit ottaa kaikki takas ja päästä köllimään henäkasaan ;)




leivoin perjantai iltana mustikkapiirakan, kun entinen kollega toi ämpärillisen mustikoita mulle, kiitos Olli, oot aarre :)
Vaniljajätskiä ja mustikkapiirakkaa, nam



pihalla alkaa kaikki kukat oleen niin huonoja kovan sateen ja tuulen takia ja nyt kun mittari on näyttänyt terassilla +37 astetta, niin aivan liian kuuma paikka kukille

Lavaprojektikin on ollut jäissä, ei ole kerennyt maalailla, mutta toivotaan, että on hyvä kuiva syksy, niin saan maalattua vielä ne muutamat lavat valmiiksi. Nyt pitää ensin saada nämä sisätilat tyhjättyä.

Lämmintä siis riittää tällekkin päivälle ja nyt pitää ottaa siitä kaikki irti, siis merenrantaan tänään käy tie.
Oikeen leppoisaa sunnuntaipäivää sulle ystäväin!


4 kommenttia:

  1. Nuo vanhat heinäseipäät on sitten ihania,niistä saa vaikka mitä aikaan :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa touhuilua, mukavaa sunnuntain jatkoa sinnekin!

    VastaaPoista
  3. Heinäseipäisiin olen kans heikkona, meil on sisälläkin pari rekvisiittana :) Mitähän kivaa niistä keksitkään, selvinnee myöhemmin ;) Ihanan helteistä onkin nyt viimepäivät olleet, nautitaan !

    VastaaPoista
  4. Voi noita heinä töitä on kyllä ihan tarpeeksi tullut tehtyä,tuttuja heinäseipäät:)

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!