Susannes White Dreams

by Susanne

lauantai 12. lokakuuta 2013

Haaste



Sain jo jokin aika sitten haasteen Unelmaloistoa-blogin -89:ltä, kiitos siitä, että muistit minut. Katotaas mitä olen vastannut kysymyksiin.




Tämän tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.


   Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamisa.

11 asiaa itsestäni:

Olen aika äkkipikainen mutta lepyn kyllä nopeesti, 
sanon asiat suoraan päin naamaa, kaikki eivät kestä sitä ja vikahan ei tietysti siloin ole minussa ;)
rakastan kaikkea kaunista,, koruja, laukkuja, vaatteita, sisustusjuttuja ym
shoppailu on hyvää terapiaa
olen laihiksella ja tarkoitus päästä entisiin mittoihin, kun neljässä vuodessa tuli 50 kg painoa, 
enää 40 kg niin olen tavoitteessa ;)
olen parantumaton haaveilija
olen horoskoopiltani vaaka, en osaa tehdä päätöksiä kovin nopeesti ja jahkailen
olen avoin ja hyvä kuuntelemaan toista
olen huolehtija, emo kaikille
minulla ei enää ole enää keskittymiskykyä kovinkaan sairastumisen jälkeen, ennen luin tosi paljon enää en pysty lukemaan edes hömppää
tykkään tehdä esim. käsitöitä, mutta ne tuppaa jäämään alku innostuksen jälkeen kesken 
pitkäksikin aikaa mut aina ne valmiiksi teen kuitenkin


Tässä kysymykset, joihin koitan vastata

                                                                         1. Missä haluaisit asua?
2. Missä olet matkustellut?
3. Kengän kokosi?
4. Suunnitteletko blogitekstejäsi ennakkoon?
5. Mistä unelmoit?
6. Kuinka monta neliötä on asunnossasi?
7. Rakkain esineesi?
8. Lempi TV- ohjelma?
9. Mikä on nolointa mitä olet tehnyt?
10. Minkä taidoin haluaisit osata?
11. Pidätkö pöllöistä?


Vastaukseni kysymyksiin:

1. Täällä kotimaassa asuisin juuri Kokkolassa, Helsinki oli liian
suuri minulle, enkä viihtynyt.
Ulkomaille jos voisin muuttaa, niin ehkä Etelä-Ranskaan, ihana
paikka.




2. Olen matkustellut 13 eri maassa, Yhdysvalloissa, Aasiassa, Euroopassa ja Venäjän puolella

3.Olen isokenkäinen, kalossin numero on 41

4. Suunnittelen jonkin verran etukäteen tekstejä, tai ainakin aiheita mistä kirjoittaa, tekstit tulee oikeestaan sit kuvien mukana itestään

5. Unelmoin monesta asiasta, olen varsinainen haaveilija, mutta onneks sitä ei ole vielä kielletty eikä se maksa mitään. Olen saanut paljon mitä olen toivonut pitkän aikaa; remontin sisällä ja pihasaunan sekä paljun. Nyt haaveilen, että pääsisin takaisin entiseen painooni ja ettei terveyteni ainakaan tästä huononisi.
Ehkä haaveilen siitä, että voisin tulevaisuudessa matkustella enemmän ja ehkä pidemmänkin pätkän lomailla jossain ihanassa 
paikassa.



siellä hän haaveilee


meidän tynnyrisauna ja palju, ens kesänä
terassi ympärille

6. Meillä on omakotitalossamme alunperin noin 110 neliöö, mutta kun pannuhuoneesta rempattiin kodinhoitohuone ja autotallista tehtiin huone, niin ehkä nyt on 130 neliöö, öbaut.





7. Rakkain esineeni, voi apua, onhan niitä, en kyllä nyt pysty heti keksimään mikä se olis

8. Lemppari tv-ohjelma tällä hetkellä fst5:lta tuleva Norjalainen sarja Kotikulmilla ja ruotsalais-tanskalainen Silta

9. Apuva, nolointa mitä olen tehnyt, ei kyllä tuu mieleen nyt


10. Haluaisin ostata paljonkin, vaikka ompeleen koneella, ratsastamaan, se ehkä järjestyy kohta, kun meinataan työporukalla mennä ratsastustunneille. Sit haluaisin osata kunnolla ainakin englantia ja ranskaa, viron kieli olis kans kiva opetella. Niin ja tanssia haluaisin osata, en osaa, pitäis mennä Miekkosen kanssa uudestaan tanssikurssille, hih

11. Juu, kyllä kait mä pöllöistä pidän ainakin kankaalla ja onhan ne ihan symppiksen näkösiä ja kuulosia luonnossakin.  


Nämä oli niin hyviä kysymyskiä, etten ala vaihtamaan niitä, joten 
näillä samoilla mennään seuraavakin kierros.



Tämä haaste on kierrelellyt jo jonkin aikaa, joten sen saa napata mukaansa ken haluaa!



3 kommenttia:

  1. Kivoja kysymyksiä ihania vastauksia.Mukavaa viikonloppua Susanne.♥

    VastaaPoista
  2. Miksköhän mä en oo tajunnu mennä lukee mun haasteen vastauksia :/ no alotin nyt kierroksen täältä :)

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!