Susannes White Dreams

by Susanne

tiistai 16. huhtikuuta 2013

KAIKENLAISTA HÖPÖTYSTÄ

Tervehdys!
Nyt mulla ei oikeestaan ole mitään asiaa, oon hionut täällä peräpukamat pitkällä paneeleita ja oviaukon karmeja, sitten pitäisi alkaa maalaamaan niitä valkoiseksi. 
Täällä on aivan järkky siivo, pölyä on joka paikassa ja tavaraa joka nurkka täynnä kun on pitänyt siirtää remontin alta pois.

Onneksi sain myytyä meidän ison ruskean nahkasohvan työkaverille, nyt soffa pääsee hyvään uuteen kotiin, meille tulee lisää tilaa ja saan alkaa suunnittelemaan Ikeaan soffan haku reissua :)

Ai niin, ja mulla "pakkoloma" jatkuu, hih ;) Pidän viime vuoden lomia pois, ettei vanhene.
väriä elämään ja arkeen, Ikeasta ostin uudet kivan väriset leikkuualustat
näistä ehkä joku tapetti tulee meidän seinään, saas nähdä mikä... jätin tilauksen ja tapettien pitäis olla perillä loppuviikosta :)
olen ihmetellyt teidän muiden blogeissa mahtavia kirppari löytöjä, viimeksi kun kävin kirpparilla, niin löysin tällaset suola ja pippuri sirottimet kivalla alustalla 4:llä eurolla
keittiö on auki 24 h
vähän rakkaus-suklaata kultsilta
Tallinnasta löytynyt kaffipannu

Ja vielä, jos ootte huomannu, niin mun blogi on muuttanut ulkonäköönsä. Uskaltauduin kokeilemaan kaikenlaisia vaihtoehtoja ja mielestäni ihan hyvä tuli. Oon mä sellanen tumpelo näitten koneitten kanssa, että on suorastaan ihme kun blogi on vielä kuitenkin tallella, hihii

Mukavaa tiistaita teille kaikille tasapuolisesti
toivotteleepi pölyinen lomalainen ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit kommentin!