Susannes White Dreams

by Susanne

tiistai 14. toukokuuta 2013

Solinaa terassilla

Tänään on ollut aivan mahtavan lämmin päivä, käytiin töitten jälkeen kaupungilla jätskillä ja hain My Dreamhome pop up-myymälästä uuden lampun keittiöön sekä verhot tuohon uuten laajennettuun olkkariin. Niistä huomenna lisää.

Mun lempi ääniä on veden solina, se on jotenkin niin rauhoittavaa ja ihanaa. Muutama kesä sitten ostin meidän terassille solinan.

tämmönen leoleijona-solina meille sitten tuli, ihanaa istua terassilla töitten jälkeen kahvia juoden ja kuunnella veden solinaa, se rauhottaa, mieli lepää ja stressi unohtuu


Mun kameran akun laturi oli menny hukkaan, ihan ittestään. Mies oli sitä mieltä, että se on meidän romu kaapissa. Mä en voi edes avata sen kaapin ovea kun jo tulee näppylöitä ja alkaa hiki nousta pintaan. 
Huuh, minä vienolla äänellä miehelle et, voisikko mitenkään ehtiä sen mun laturin ku sä oot niin hyvä aina löytään kaikkee mikä on hukassa ;) Mies siihen et, joo siivoonpa samalla ton kaapin :) 
On mulla ihana mies, meni viis minuuttia ni laturi löytyi ja vähä enemmän niin kaappi oli siivottu. Samaan aikaan mä kävin kaikki lehdet läpi ja järjestelin muutenki paikkoja.


tämmönen rasia löyty alesta parilla eurolla ja pakkohan se oli pikku rahalla ostaa ku halvalla sai ;)

Nuorisoketju tuli taas kotiin kattoon jääkiekkoa, olipa niin mukavaa kun perhe oli koossa. On niin mukavaa kuunnella noiden nuorten juttuja :)

nappasinpa nyt täytekuvaks tän rasian, sain sen mieheltä viime kesänä kun kävi pikkuväen kanssa Toivosen eläinpuistossa ja mä en päässyt mukaan, niin toi mulle sit tuliaisen sieltä ;)

Nyt on sitten kaksi vapaa päivää ja hommaa olis vaikka kuinka paljo. Ne IKKUNAT pitäis vihdoinki saada pestyks, että saisi uudet pitsi verhot ikkunaan ja tietysti näkis paremmin ulos noista ikkunoista. Mut toisaalta kohta tänne hyökkää kuitenki se siitepöly ja taas on ikkunat likasena ;)

Jee ja Suomi voitti Latvian :)
Mukavaa keskiviikkoa kaikille, toivottavasti lämpöä riittää vielä huomisellekki :)


2 kommenttia:

  1. Meilläkin on tuollaisia tavaroita, kun menevät hukkaan...outoja ovat...:)
    Minulla ikkunanpesu hyvällä hollilla...kaksi enää pesemättä...tarkoitus olisi tänään viedä asia loppuun.

    VastaaPoista
  2. Voi sullahan on ihana vesijuttu, minä sain viime kesänä lahjaksi sellaisen jossa on kolme isoa vesiruukkua eri tasoilla...Näyttää mukavalta, mutta solinaksi ääntä ei todellakaan voi sanoa. Se lorisee, ihan kuin joku olisi piss..lla...tai hana todella ärsyttävästi auki!
    Veden "lorinan" säätökään ei auta... :)))

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!