Susannes White Dreams

by Susanne

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Työntäyteinen vapaa päivä


Nyt on tää iso persaus saatu ylös penkistä ja kaikki olkkarin viis ikkunaa pesty uudella Kärcherillä. No, vähä jäi kyllä rantuja mutta eiköhän niitten kanssa elä. On ainakin paaaljon puhtaammat kun äskön, nyt näkee ihan läpi asti ;)

Voi että mä en käsitä kuka tän talon ikkunat on suunnitellut :( toi yks ikkuna on ihan kiinni seinässä. Verhotangon nuppi ei edes mahdu tankoon, käsittämätöntä. Mies taatusti suunnitellut ikkunoiden paikat, hah!

Sivuilla olevat pitkät verhot on Ikeasta ja pitsinen laskosverho on paikallisesta ihanasta My  Dreamhome pop up-myymälästä, josta juttu erikseen perjantaina.


Keittiöön vaihdettiin uusi lamppu, mä niin tykkään tästä ;) Sekin on My Dreamhomesta.

tällanen kaunistus, tykkään joo :)


poika tuli kotiin ja totes, jaahas mamman maalaisromanttista ;)

Terassiakin hieman somistelin. Laitoin ihanat valo perhoset kruunuun, patteri käyttöset, saas nähä kauanko palaa. Paviljongin reunuksiin ostettiin bilevalot, hih, nekin pattereilla käyvät. Kukkia pitää huomenna hakea lisää.

Ihanat perhoset, mä oon niin seonnut näihin


lisää perhosia, laitoin ne ainaski nyt ensin katoksen hyttysverkkoihin



niin kauniita värejä



ja tietysti ihana pinkki kukkakin piti kuvata tähän

iltapäivällä grillattiin broileria ja makkaraa. isännän grilli on siis avattu :)

Mä oon niin tyytyväinen itteeni kun oon saanut pestyä vihdoin ja viimein nuo ikkunat, yks homma taas vähemmän listassa :) Haravoituakkin sain hieman takapihaa mut sitte alko hengitys pihiseen niin pahasti, et piti tulla ottamaan lääkettä ja sisähommiin takas. Koko päivän on paistanut aurinko mutta ollut aivan hillitön tuuli, lämmintä on silti ollut, se on kesä nytte :)

Mukavaa keskiviikko iltaa, nautitaan auringosta vielä hetki :)


7 kommenttia:

  1. Jopas olit reipas..mun ikkunat odottaa edelleen sitä mun osaani..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihan pakotettava ittensä liikkeelle, hommaa on niin helskutisti ja kukas muu ne tekee jos en minä...

      Poista
  2. Komppaan Eijaa :)

    Pinkki pelargonia näyttää kyllä niin hyvältä että tulee mun ostoslistalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pinkki on varmaan tän kesän juttu kun sitä on niin paljon ja on se kyllä ihana ja vaaleanpunaset ja valkoset ja ja..kukat on vaan niin ihania :)

      Poista
  3. Ikkunat pesemäti...laittaisko miniän plantun lauantaina hommiin :)) Näyttää muuten ihastuttavalta..ja noi perhoset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä helskuttia!! En ollut lukija!!! Kaamea erehdys korjattu!!

      Poista
    2. No hip heijaa, kiva kun kirjauduit lukijaksi asti :) on se mukavaa huomata että saa lukijoita, ettei tartte ittekseen olla ;)

      Poista

Kiva kun jätit kommentin!